reklama

Cesta k poznaniu (Hľadanie samých seba II. )

Pekný večer želám. Zase ma prepadlo nutkanie Vám dať vedieť o svojom hľadaní. Poznávanie samých seba je fascinujúca vecička. Možno si poviete, že sa už poznáte, tak na čo to rozoberať ďalej. No myslím, že práve tým uisťujete okolie, že to tak nie je. Nekonečná truhlička s úžasným potenciálom, ktorú skrýva každý z nás. Čo si z nej vyberieme je len na nás. Tak, čo to bude tentokrát ? Bude to, to "pravé" ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Myslím, že ja som si z tej truhličky pre tento krát vylovila vcelku zaujímavý úlovok. Poznanie je to najkrajšie, čo nám može naša duša dávať. Objavenie za objavením. To mi chýbalo. Trošku potrápiť hlavičku inými vecami, ako je náš povrchný svet :) Zamyslieť sa nad tým svojim duševnom chvíľku trvalo, no potom to zrazu prišlo. Ten skvelý pocit a pokoj na srdiečku, ktorý prišiel nečakane a zaslúžene. Uspokojenie ducha aj mysle zároveň.

Najkrajšie na tom všetkom je to, že to ani zďaleka nekončí. Objavila som toho už toľko a zároveň som ešte len na chabom začiatku toho temného víru duševna. Doslova horím nedočkavosťou, čo tam ešte bude. Čo tam ešte nájdem, a čím sa budem mocť opäť zaoberať a skúmať to. Záujem o vlastné vnútro je pre mňa momentálne prioritou skúmania. Nič ma tak nepohltilo, ako to krásno, čo sa vo mne momentálne deje. Sherlock Holmes, ktorý je na svojej bádateľskej ceste za pokladom. Budú to dukáty alebo len premárnená cesta za hŕbou prachu v truhlici ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Doslova ma tlačí v hlave taká velikánska myšlienka (snáď ako dobrý melón) o tom, čo bude ďalej. Teším sa na nasledujúci deň, pretože som zvedavá, ktoré z mojich pokladov ešte vyjde na povrch. Rozhodnutá som, že nájdem to, čo hľadám a po čom túžim. Cítim, že to tam niekde bude ukotvené a bude na mňa čakať ako potopený koráb niekde na dne oceánu, ktorý mi ponúkne tú fantáziu zo snov.

Snáď len na záver: Pastely do ruky a nechať sa viesť vlastným duchom....

:)

Michala

Michaela Salonová

Michaela Salonová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte. Som mladá študentka, ktorá sa snaží preniknúť do tajov blogovania a sama istým spôsobomprispieť do tejto nekonečnej truhlice pokladov... :) Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky a úvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu