reklama

Šanca zaujať niečim iným ...???

Takto na večer, keď už sedím v posteli a mám čas prehodnotiť deň a rôzne udalosti, prebúdzajú sa aj moje zmysly a nálada k písaniu. Je to fantastický pocit si len tak sadnúť za laptop a písať tok svojich myšlienok pre niekoho, kto si to raz možno prečíta. Samozrejme, niekedy je ten tok-prúdom a nesmiem sa ním dať strhnúť. Je tam veľa myšlienok a ja musím vybrať tie, pre mňa najdôležitejšie. Vzhľadom na to, že každý sa chce presadiť, musí vedieť aj zaujať. Moje myšlienky a úvahy Vás naozaj nemusia zaujať a možno zaujmú. Ak by to tak bolo, budem veľmi poctená :) Sme blog mi dáva novú šancu pre vyjadrenie sa a ja sa ju budem zo všetkých síl snažiť využiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaujať väčšinu ľudí sa naozaj nedá. Musela by som byť magický Mr.Copperfield. To však bohužiaľ nie som. Naša spoločnosť je jeden veľký trh a ja som naň prišla s vlastnou kožou. Prejde okolo mňa tisícky ľudí. Koľko z nich sa aj zastaví a skutočne ocení moju prácu ? Piati ? Desiati ? Neviem. Je skoro hovoriť o úspechu z vlastnej práce. To sa uvídí časom. Teraz naozaj nemôžem vedieť, čo sa Vám bude páčiť a čo nie. Všimla som si, že niektorí sa snažia upútať svojou "individualitou" nazvanou KOPÍROVANIE. Áno, je to tak a nech sa na mňa hnevá hocikto, myslím si to. Tak prečo dnešné kopírovanie nedáva priestor pred reálnou originalitou ? Uvedomujem si aj fakt, že to čo bolo kedysi originál je dnes len bezduchá kópia.
Ak si predstavím, celý svet ako jeden veľký blog a všetkých ľudí na planéte ako blogerov, zistím, že by to bolo veľmi jednotvárne. Avšak,ak by skutočne každý napísal svoj názor a snažil sa ho presadiť za každú cenu (v rámci morálnej a právnej hodnoty samozrejme :) ), bolo by to perfektné. Nemohli by sa ďalej skrývať za svoje hlúpe masky bez tváre a museli by zaujať ostatných. Keby im to nevyšlo, boli by zase len bábky, ktoré sa nechajú ovládať dnešným svetom.
Poďla môjho názoru, my sa ani nechceme presadiť (nehovorím teraz za seba). Je ľahšie splynúť s davom, ako povedať "Áno, ja som tu a budem iný...!!! " . Skúste si to niekedy len tak povedať sami pre seba a uvidíte, aký je to pocit- "Byť osobnosť!"- aj sám pre seba. A čo tak to zmeniť a byť osobnosť aj pred ostatnými ? Hm ? Porozmýšľajte a budete šťastnejší aj vy ....:)

Michala

Michaela Salonová

Michaela Salonová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte. Som mladá študentka, ktorá sa snaží preniknúť do tajov blogovania a sama istým spôsobomprispieť do tejto nekonečnej truhlice pokladov... :) Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky a úvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu