reklama

Hľadanie samých seba...

Želám krásnu nudnú nedeľu. Práve som blúdila internetom a našla som pár zaujímavých vecí a článkov, ktoré ma vcelku dosť zaujali. Už ste zažili ten oslobodzujci pocit, keď ste našli niečo a cítili ste, že to bude Váš osud, že ste práve našli to, čo by Vás mohlo napĺňať dosť dlhú dobu ? Ani sama neviem, či to, čo so objavila bude mojim "poslaním", ale pokúsim sa to v najbližšej dobe zistiť. Pokiaľ Vás bude zaujímať moja cesta za sebaobjavovaním a možno nielen samej seba, čítajte ďalej. Dám Vám aj neskor vedieť, ako to dopadlo. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Najbližšie dni ma čaká veľa čítania, študovania a skúšania. Metóda omyl-pokus mi bude najlepším kamarátom. Uvidíme čo z toho ma pohltí natoľko, že pri tom ostanem na nejaký ten čas. Získať si moju dušu nie je ľahké, no myslím, že toto je na skvelej ceste za úspechom. Niekoľko krát sa mi stalo, že keď som mala dojem, že toto bude to pravé, nebolo. Ale toto je niečo iné. Je doležité poznať sám seba a svoje pravé "JA".

Keď nájdete, to po čom Vaše srdce naozaj túži, a ani o tom neviete, pocítite ten skvelý zanietený pocit. Je nefalšovaný, čisto úprimný a Váš mozog premýšľa len o tom, čo ďalej, ako s tým novým "objavom" naložíte a či sa spoločne pokúsite to zúžitkovať. Duša prejde doslova "rekonštrukciou", opráši svoju pravú podstatu, a vy idete len za svojim vytúženým, dlho očakávaným cieľom. Nemožete sa ani len dočkať toho, ako sa do toho pustíte. Najlepšie na sebaobjavovaní je to, že ani len neviete, kam sa dostanete. Čo pre Vás pripravila Vaša myseľ. Nekonečné množstvo cieľov, túžieb a podvedomého snívania, o ktorom ani len netušíme.

Krásnota, skrývajúca sa v našich vnútrach. Ani jej neuveríte, a vrháte sa do toho, čo si myslíte, že je Vám predurčené. Každopádne, mi držte palce. Cítim, že toto je ONO !! :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ozvem sa znovu, keď nájdem podstatu, svojich myšlienok.... Bude to čoskoro

Michala

Michaela Salonová

Michaela Salonová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte. Som mladá študentka, ktorá sa snaží preniknúť do tajov blogovania a sama istým spôsobomprispieť do tejto nekonečnej truhlice pokladov... :) Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky a úvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu