reklama

Moc času...

Už z nadpisu vyplýva, o čom bude reč. O tom, akú moc má čas. Všetko sa vyvíja v čase a to už aj Darwin tvrdil. Každodenne toto slovíčko používame v bežnej komunikácii, no práve vďaka jeho všednosti už prehliadame skutočný dôležitý význam tohto slova. Čas - veľavýnzamná premenná v našich životoch, ktorá ovplyvňuje všetko, čo sa deje. Hovorí sa, že čas všetko vylieči. Podľa mňa aj čiastočne zatratí.. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Každou sekundou sme bližšie k tomu, čo nám je všetkým súdené. Či už je to všade omieľaná smrť, alebo skutočne naše ciele a túžby, ktoré nám nedajú spávať. Každý si v sebe nesieme svoje posolstvo a to postupne ukáže až sám mocný mág- Čas.

Som skutočne vďačná, že čas existuje. Že nestagnujeme na jednom mieste ako akváriové rybyčky a posúvame sa vývojom smerom vpred. Či už sa jedná o vývoj sveta, technológií alebo vlastný životný vývoj, ktorý je práve tak vzácny. Za to obdobie, čo som na tomto svete sa stalo dosť toho na to, aby som mohla zhodnotiť, že má naozaj veľkú moc. Časom sa z istých vecí poučíme a to nás robí ľuďmi, keď dokážeme aj z negatívnych skúseností vyťažiť maximum do budúcich rokov. Potom, keď sa následne obhliadame smerom späť, zistíme, že to tak proste malo byť a aj zlé spomienky patria k životu a nanešťastie všetkým- Časom na tieto zážitky aj tak nezabudnete :). Buď sa s nimi vyrovnáme a príjmeme ich, alebo nás zožerú zaživa. Vyberte si, či tú vzácnu jednotku času využijete tápaním, alebo skutočným žitím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja už som si vybrala. Žijem svoj život na 110 % a som s ním spokojná. Mojou teóriou je, že by som čas nikdy nechcela vrátiť späť, aby som spravila niečo inak. Cením si každé svoje rozhodnutie a udalosť, čo sa stala. V daný moment, keď sa vám stráca noha pod nohami si poviete, že som blázon, ak sa "vyžívam" aj v tých najhorších spomienkach, no nie je to tak. Aj tak sa čas nedá vrátiť, tak načo sa tým mám zaoberať a premýšľať nad už zatracujúcimi slovami " Keby bolo keby.... ". Ani trošku zlého nám nezaškodí, aby sme sa držali stále pri zemi, a užívali si život ako ľudia a nie ako prežívajúce mŕtvolky :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo práve dnes v tomto čase, v tejto sekunde, v tomto momente píšem o čase ? :) Pretože práve dnes sa mi číselko s vekom mení a ja už len môžem skonštatovať, že opäť som zostarla o rok. :) Ako ten čas letí, čo ?! :)

PS: Minulý rok mi vyšli narodky na piatok 13.teho :))

Michala

Michaela Salonová

Michaela Salonová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte. Som mladá študentka, ktorá sa snaží preniknúť do tajov blogovania a sama istým spôsobomprispieť do tejto nekonečnej truhlice pokladov... :) Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky a úvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu